پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

امام جمعه موقت تبریز:

خصومت انقلاب با استکبار جهانی است/ ۱۳ آبان نشان خواهد داد دسیسه های دشمن نقش بر آب است

آیت الله آل هاشم با بیان اینکه جهت گیری خصومت آمیز ایران اسلامی با استکبار است و با ملتها تعامل خوب و تأثیرگذاری دارد، گفت: انقلاب اسلامی با استکبار، سلطه گری و خوی جنایتکار استکبار که برای انسانها هیچ ارزشی قايل نیست، مخالف و در تضاد است و تا زمانی که آمریکا دست از این خوی خود برندارد این مبارزه ادامه خواهد داشت.

آیت الله سید محمد تقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به مبانی استکبارستیزی در قرآن کریم، اظهار داشت: قرآن کریم استکبار را در حوزه فرهنگ، اقتصاد و سیاست طرح کرده و تمام این اقسام را مورد مذمت قرار داده است و مقابله با استکبار را ضروری می داند.

وی با اشاره اینکه نظام اسلامی ایران از آنجایی که برگرفته از مبانی قرآنی در نقطه مقابل استکبار قرار دارد، ابراز داشت: تضاد میان انقلاب و آمریکا که اتم مصادیق استکبار است، ماهوی و ذاتی است و تا زمانی انقلاب اسلامی بر اهداف ضد استکباری خود ثابت قدم باشد و آمریکا بر خوی استکباری خود اصرار داشته باشد این مبارزه ادامه خواهد داشت.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه منطق قرآن و اسلام خدمت و محبت است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به دنبال ارتباط با انسانها و ملتها است، ایران اسلامی به دنبال روابط دوستانه و محبت‌آمیز  با تمام ملتها است، حتی مشکل ایران با ملت آمریکا نیست، آنچه نقطه مقابل ایران اسلامی استکبار و خوی خود برتر بینی دولت آمریکا است.

وی با بیان اینکه  جهت گیری خصومت آمیز ایران اسلامی با استکبار است و با ملتها تعامل خوب و تأثیرگذاری دارد، گفت: انقلاب اسلامی با استکبار، سلطه گری و خوی جنایتکار استکبار که برای انسانها هیچ ارزشی قايل نیست، مخالف و در تضاد است و تا زمانی که آمریکا دست از این خوی خود برندارد این مبارزه ادامه خواهد داشت.

آیت الله آل هاشم ۱۳ آبان را نماد مبارزه با استکبار جهانی و یادآور جنایتها و خیانتهای آمریکا بر علیه ایران اسلامی دانست و ابراز داشت: این رو شاهد سه رویداد بزرگ است که همه ریشه در تفکر استبکاری آمریکا و دستهای آلوده آن دارد، آمریکا با خوی استکباری خود به دنبال تحقیر و تخریب ملتها است و آنها را دچار آسیبهای فراوان می کند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در این روز با مشتهای گره کرده حضوری پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهند داشت، بیان داشت: مردم با حضور خود تداوم بر مبارزه با استکبار جهانی را فریاد خواهند زد و شعار مرگ بر آمریکا را بیش از هر زمانی رساتر و شدیدتر فریاد خواهند زد.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به این که مردم ایران همیشه پشتیبان انقلاب، ولایت فقیه و ارزشهای امام راحل بوده و هستند، تصریح کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور پر شور خود لرزه بر اندام و هراس در دل دشمنان خواهند افکند و نشان خواهند داد دسیسه های دشمن برای دلسردی مردم از انقلاب نقش برآب است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 12 / 8 / 1395برچسب:, توسط میثم